Viering met een uitgebreide mis - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu Viering met een uitgebreide mis - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu

Viering met een uitgebreide mis

Door: Christien en Derk-Jan

Blijf op de hoogte en volg Christien en Derk-Jan

21 Oktober 2019 | Oeganda, Masaka

We zijn uitgenodigd op de St. John Paul Mugwanya School om de Parents Day en de zegeningen over de examen kandidaten mee te vieren met een uitgebreide mis. Deze is ook voor de kinderen die op de lagere school beginnen. De viering wordt geleid door een belangrijke priester uit Oeganda.
Aan het einde van de happening zijn er lekkere taarten, die de priester en de directeur aansnijden.
Als feestelijke afsluiting is er muziek en warme traditionele maaltijd voor ouders, kinderen en genodigden.
Dit is voor ons de afsluiting van ons werkbezoek aan de school. Nu is het voor hen, wachten op de komst van onze brillen...
Bij de foto’s:
- Derk-Jan levert openbaar de brillen af aan de leraren, dit is om te laten zien wat we met ons Eye-care-project doen.
- Kinderen wachten op het begin en het stortregent.
- Christien met de kinderen van de Joanne Foundation die op deze school zitten

• 23 Oktober 2019 - 08:53

Sylvia En Hans:

Derkjan en Christien, wat doen jullie toch geweldige dingen. En leuk dat de hulp van Gerben met zn vrienden er ook is.
    Chapeau!!!!!