Ollie reist mee - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu Ollie reist mee - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu

Ollie reist mee

Door: Christien en Derk Jan te Kiefte

Blijf op de hoogte en volg Christien en Derk-Jan

05 Oktober 2019 | Oeganda, Masaka

Hallo, mag ik mij even voorstellen; ik ben OLLIE de raaf....
samen met mijn vriendjes knuffels, ga ik morgen op reis.....
naar de kinderen van de Joanne Foundation in Ndegeya, Oeganda. Waarvan mijn reisgenoten Derk-Jan & Christien te Kiefte de ogen gaan opmeten. Volg mij en al mijn belevenissen.

Bekijk de foto's.

Aangekomen na een lange vlucht, hebben we eerst geslapen in Afrika Roos Entebbe, super fijne plek, ook voor Ollie . . .

De twee top chauffeurs naast Ollie brengen ons naar Ndegeya, een reis van ruim 3 uur.

En direct na aankomst al begonnen met training van Michael, en genieten natuurlijk van lekkere weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Christien en Derk-Jan

Eigenaren van te Kiefte Optiek-Optometrie gaan door met een eigen oogzorgproject in Ndegeya in samenwerking met de Joanne Foundation.

Actief sinds 02 Okt. 2017
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 16275

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

10 Oktober 2017 - 24 Oktober 2017

De te Kieftes in Ndegeya (Oeganda)

Landen bezocht: