Verslag Ndegaya,19-10-2017 - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu Verslag Ndegaya,19-10-2017 - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu

Verslag Ndegaya,19-10-2017

Door: Christien en Derk-Jan te Kiefte

Blijf op de hoogte en volg Christien en Derk-Jan

19 Oktober 2017 | Oeganda, Masaka

Weer een druk bezocht oogmeetdag gehad.
Helma en Netty hebben nog een waterpomp bezocht en hebben veel engelstalige kinderboeken, voor ‘Joanne’s Library gekocht’
Wij zagen weer veel ouderen met dezelfde oogproblemen.
Onze kokkin Innocent (vrouw van Michael) heeft zich weer van haar beste kant laten zien. Met de lunch had ze een rijk gevulde tafel met o.a vis, aardappels en casave klaar gemaakt. Dit was erg lekker!
De meegebrachte brillen, met gangbare sterkte zijn allemaal op. We hebben al een nieuwe zending vanuit Dinxperlo laten versturen.
Na deze drukke meetdag hebben we Michael gereedschappen gegeven, waarmee hij service kan geven als een bril defect is.
We waren laat thuis na een werkdag van 7uur.

Christien en Derk-Jan

Eigenaren van te Kiefte Optiek-Optometrie gaan door met een eigen oogzorgproject in Ndegeya in samenwerking met de Joanne Foundation.

Actief sinds 02 Okt. 2017