Ollie en vrienden - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu Ollie en vrienden - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu

Ollie en vrienden

Door: Christien en Derk-Jan

Blijf op de hoogte en volg Christien en Derk-Jan

12 Oktober 2019 | Oeganda, Masaka

Het was afgelopen dagen iets minder weer. Bekijk de foto’s van het noodweer boven Masaka omgevallen Ollie . . .
En Ollie met alle vriendjes op de foto:
Alle vrienden van Ollie worden verdeeld onder de dolblije kinderen van de Joanne's Lybrary in Ndegeya.
Ook hebben we alle meegebrachte spullen verdeeld als: tandenborstels, schriften, potloden, bal en veel meer.
Kijk eens naar alle blijde kinderen, erg blij met hun nieuwe vriendjes gemaakt door Jolanda en Truus. Heel erg bedankt!
Bekijk ook Ollie tussen de wachtende kids in de nieuwe Kliniek van de Joanne Foundation en de kleine Rehema: ongelofelijk en geweldig! Kijk op www.joannefoundation.nl naar haar levensverhaal!
Joanne Foundation en Jane, we zijn trots op jullie. Dit meisje heeft een verdiende kans gekregen door jullie inzet! Voor Rehema gaan wij ook verdere ooghulp inzetten.

Ollie blijft nog even onze reis volgen.