Oogmetingen op de school voor dove kinderen - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu Oogmetingen op de school voor dove kinderen - Reisverslag uit Masaka, Oeganda van Christien en Derk-Jan Kiefte - WaarBenJij.nu

Oogmetingen op de school voor dove kinderen

Door: Ollie

Blijf op de hoogte en volg Christien en Derk-Jan

08 Oktober 2019 | Oeganda, Masaka

Hoi vandaag en gisteren op de 'Massaka school for the Deaf' oogmetingen gedaan. Op de foto's zie je de kinderen die het allen erg spannend vinden wat er gebeurd. En we zijn, met veel hulp en inzet van lieve directrice Sarah èn leerkrachten èn gebarentaal, klaar met metingen.
Later thuis worden brillen gemaakt voor de kinderen en teachers.

We worden goed verzorgd, gezien de traditionele maaltijd met Matoke, rijst, pompoen en bruinebonensaus, warm gehouden door bananenbladeren. Kijk ook even wat een mooie groene omgeving en een fantastisch groot speelterrein er is voor de kinderen. Deze is omgeven door een groot hek: gerealiseerd door de Joanne foundation. Geweldig!

Ollie groet iedereen....

• 09 Oktober 2019 - 16:18

Sylvia:

Leuk om alles te lezen en jullie te volgen

Veel succes verder en een hartelijke groet vanuut Dinxper.

• 09 Oktober 2019 - 18:45

Te Kiefte: